Uvjeti korištenja
Opći uvjeti
UVJETI INTERNET POSLOVANJA
Ovim uvjetima definirano je online Internet poslovanje poduzeća UNION d.d., te ovdje možete pronaći iscrpne informacije o pravima kupaca, zaštiti privatnosti i ostalim pravilima vezanim za Internet prodaju.
Postupak, te uvjeti poslovanja definirani su kroz sljedeće članke: INTERNET PRODAJA, ONLINE PLAĆANJE te REKLAMACIJE.
Uvjeti poslovanja vrijede za kupce čije se prebivalište nalazi na području Republike Hrvatske.
INTERNET PRODAJA
Kupcem može postati svaka punoljetna i poslovno sposobna osoba koja prihvaća uvjete poslovanja poduzeća UNION d.d., što se potvrđuje kupnjom proizvoda.
Ugovor u ime i za račun maloljetnika, ili potpuno poslovno nesposobne osobe mogu sklopiti samo njihovi zakonski zastupnici, a djelomično poslovno sposobne osobe mogu sklopiti ugovor samo uz suglasnost njihova zakonskog zastupnika.
Prihvaćanje online uvjeta poslovanja poduzeća UNION d.d kupac potvrđuje elektronskim putem, prilikom kupnje proizvoda putem ove Internet prodavaonice.
Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje ih poduzeću UNION d.d.
Sve cijene izražene su u kunama s jasno istaknutim pripadajućim porezom na dodanu vrijednost (PDV).
Fotografije prikazane na UNION d.d su samo ilustrativne prirode.
U slučaju akcijskih ponuda, cijena i uvjeti prodaje vrijede do isteka roka koji je naveden uz proizvod u samoj Internet prodavaonici.
UNION d.d zadržava pravo izmjene cijena i uvjeta isporuke bez prethodne najave.
Prodavatelj robe je:
UNION d.d. Čakovec
Trgovački sudu u Varaždinu MBS: 070000133
Sjedište: Zrinsko – frankopanska 14, 40000 Čakovec, HRVATSKA
OIB: 90858405155
Poslovnica Internet prodaje: Hotel Park, webshop: Konfigurator keteringa
40000 Čakovec, HRVATSKA
Telefon: 040 311 255
e-mail: recepcija@hotelpark.hr
UNION d.d. putem Internet prodavaonice omogućava kupnju samo dijela cjelokupnog asortimana roba i usluga prikazanih na internet stranicama UNION d.d., što je jasno istaknuto na način da je u košaricu za kupnju Internet prodavaonice moguće dodati/ kupiti ISKLJUČIVO one proizvode koji se mogu platiti online, putem jedne od podržanih kreditnih katica, u realnom vremenu.
Za sve ostale proizvode, koje nije moguće dodati u košaricu online prodavaonice, moguće je online jedino zatražiti klasičnu veleprodajnu ponudu. Veleprodajna ponuda, nije predmet poslovanja Internet prodavaonice, te nije obuhvaćena ovim uvjetima poslovanja.
Online kupovanje odvija se putem elektronskog obrasca/košarice, pomoću koje birate željene proizvode i njihove količine, te način isporuke (osobnim preuzimanjem na lokaciji UNION d.d. ili dostavom na adresu po sistemu ‘od vrata do vrata’).
Nakon odabira svih željenih proizvoda i pripadajućih količina, klikom na naredbu “Završi kupovinu”, sustav Vas vodi do stranice na kojoj morate potvrditi točnost izbora u košarici, te proslijediti na online blagajnu Internet prodavaonice.
ONLINE PLAĆANJE
Na blagajni online prodavaonice, nakon potvrde izbora željenih proizvoda i izdavanja naredbe “Potvrđujem kupovinu” generira se konačna ponudu za odabranu robu, uključujući pripadajući PDV i eventualne troškove dostave.
Ponuda je pravovaljana, jer je izrađena na elektroničkom računalu te vrijedi bez potpisa i žiga.
Nakon potvrde točnosti izbora u košarici, odnosno ponude, sustav kupca preusmjerava na sigurne (enkriptirane) stranice na kojima ćete odabrati vrstu kartice, te sve ostale potrebne podatke potrebne za provedbu online plaćanja.
Enkripcija je proces koji pretvara običan tekst u šifrirani tekst korištenjem algoritama te tajnih i javnih ključeva. Podaci koji se prenose preko ovih stranica zaštićeni su korištenjem protokola Secure Socket Layer (SSL). SSL protokol enkriptira podatke prilikom unosa preko web sučelja čime stvara siguran kanal za prijenos informacije i onemogućava nedozvoljeni pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i poslužitelja, i obratno.
Korisnički podaci koji se prenose internetom zaštićeni su 256 bitnim SSL protokolom enkripcije podataka. 256-bitna enkripcija sa SSL protokolom viši je standard u zaštiti komunikacija i razmjene podataka preko interneta i koriste ga svi ozbiljni korisnici koji djelomično ili u potpunosti obavljaju određenu komunikaciju preko interneta.
Prilikom sigurne komunikacije između vašeg računala i poslužitelja u kutu vašeg internetskog preglednika pojavit će se mala ikona u obliku lokota, a adresa stranice počinje sa https://, a ne s uobičajenim http://. Ikona lokota označava da je u tijeku sigurna komunikacija između vašeg računala i poslužitelja. Ako dovedete strelicu miša iznad lokota pojavit će informacija o statusu i ispravnosti enkripcije, te izdavatelju SSL certifikata.
Plaćanje ponude vrši se kartičnim poslovanjem, online odobrenjem plaćanja u realnom vremenu, za Diners, MasterCard, Visa, Maestro, American Express kartice.
ODGOVORNOST ZA MATERIJANE NEDOSTATKE/REKLAMACIJA
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima.
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.
U slučaju dostave, te je vidljiv nedostatak kod proizvoda kod preuzimanja pošiljke, Kupac nije dužan proizvod preuzeti i može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave, ukoliko nešto nedostaje Kupac je dužan odmah uputiti pisani prigovor/reklamaciju jer se naknadne reklamacije neće uvažavati. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nisu imali vidljivi nedostatak. Obrazac za reklamaciju možete preuzeti na linku.
U slučaju kada kupac osobno dolazi po proizvod dužan je proizvod pregledati sam, provjeriti ispravnost narudžbe, te je dužan usporediti primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je odmah reklamirati. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane Kupca nemaju vidljivi nedostatak.
Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama Zakonu o obveznim odnosima. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail recepcija@hotelpark.hr ili pisanim putem na adresu: UNION d.d. Čakovec, Zrinsko – frankopanska 14, 40000 Čakovec, HRVATSKA sa naznakom Reklamacija.
U reklamaciji molimo da upišete broj narudžbe, datum, vrijeme i detaljno opišete događaj. Naš odgovor obvezujemo se dati u roku od tri radna dana, temeljem Vašeg opisa reklamacije dostaviti ćemo i informaciju da li možemo zamijeniti proizvode za nove ili izvršiti povrat novca. Napominjemo da nećemo uvažavati reklamacije proizišle iz nepravilnog rukovanja i čuvanja, te nepažljivog transportiranja prilikom osobnog preuzimanja kao prevrtanje, naglo kočenje, ostavljanje u vozilu na neprikladnoj temperaturi i slično. Također nećemo uvažavati reklamacije nastale uslijed konzumacije naših proizvoda izvan roka trajanja (duže od 24 sata po preuzimanja). Proizvode je potrebno čuvati prema uputama na deklaraciji. Prilikom rukovanja s našim proizvodima potrebno se pridržavati svih važećih higijenskih pravila
Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:
isporuka robe koja nije naručena
isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu
Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što Kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na linku.
Prodavatelj će inače smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos uz raskid ugovora. Ukoliko, pak, ustanovi da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbije, o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
Prodavatelj će prihvatiti povrat oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ako se utvrdi da je prigovor opravdan te da Kupac nije utjecao na ispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe.
U slučaju opravdane reklamacije, trošak zamjene s novim proizvodom u cijelosti snosi Prodavatelj.
1. OSNOVNI PODACI O WEB TRGOVINI I KONTAKT
NAZIV: UNION d.d., Zrinsko – frankopanska 14, Čakovec (u daljnjem tekstu: „UNION“;Prodavatelj).
Društvo s ograničenom odgovornošću za usluge upisano je u Trgovački sud u Varaždinu
MBS: 070000133
OIB: 90858405155
KONTAKT TELEFON: 040311255
KONTAKT E-MAIL: recepcija@hotelpark.hr
2. OPĆE INFORMACIJE
Opći uvjeti korištenja Internet trgovine prodavatelja sastavljeni su u skladu s Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i Zakonom o elektroničkoj trgovini. Molimo Vas da kao korisnici pažljivo pročitate ove Opće uvjete korištenja Internet trgovine prodavatelja. Prihvaćanjem Općih uvjeta korištenja izjavljujete da ste upoznati s istim, da ste ih razumjeli, da ste suglasni te da prihvaćate pravila i uvjete navedene u njima. Ako s istim pak niste sigurni, molimo Vas da nas kontaktirate i za to vrijeme ne koristite ovu web stranicu.
Prodavatelj zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete korištenja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici. Nastavak pristupanja web stranici ili korištenja bilo kojeg dijela njezinog sadržaja smatrat će se pristankom na izmijenjene ili dopunjene Opće uvjete korištenja. Prodavatelj ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi. Uslugu web trgovine moguće je koristiti na teritoriju Republike Hrvatske.
U Uvjetima korištenja sljedeći pojmovi imaju sljedeće značenje:
-„Korisnik“ označava svaku fizičku ili pravnu osobu koja pristupa web stranici www.hotelpark.hr .
-„Registrirani korisnik“ označava svaku pravnu ili fizičku osobu koja se registrirala za korištenje usluge Internet kupnje na web stranici.
-„Proizvod“: svi proizvodi koji su istaknuti na www.hotelpark.hr , a koje je moguće kupiti putem usluge Internet kupnje.
-„Transakcija“ označava uplatu ili povrat iznosa uplate nakon što je Prodavatelj prodao proizvod/uslugu korisniku, korištenjem usluga posrednika pri kartičnom plaćanju kojeg Prodavatelj prihvaća, bankovnim transferom, ili na neki treći način dozvoljen od strane Prodavatelja bez obzira na način isporuke.
-„Ugovor o kupoprodaji“ označava ugovor o kupoprodaji proizvoda između korisnika i (dioničko društvo, UNION, zaključen trenutkom potvrde plaćanja proizvoda, kada UNION primi elektroničku poruku koja sadrži izjavu korisnika da prihvaća ponudu, odnosno u trenutku kada Prodavatelj zaprimi narudžbu proizvoda od strane korisnika.
3. OGRANIČENJA I ODGOVORNOSTI
Svi oglasi, fotografije i informacije o proizvodima koji su predmet kupoprodaje vlasništvo su UNION ili njegovih dobavljača sadržaja, koji je isključivo odgovoran za sadržaj oglasa, što uključuje odgovornost za istinitost i točnost informacija i za obveze koje proizlaze iz sadržaja oglasa.
Korisnik se slaže da će koristiti web trgovinu isključivo u skladu s pozitivnim propisima za pregled objavljenih sadržaja, kupnju dostupnih proizvodi predavanjem pravno valjanih narudžbi i komunikaciju s prodavateljem.
Za postupanje suprotno navedenim odredbama UNION ne snosi nikakvu odgovornost.
Internet stranica www.hotelpark.hr može sadržavati dokumente, podatke, informacije, i poveznice od Internet stranica trećih osoba. Iste Internet stranice nisu u vlasništvu UNION , niti UNION ima nadzor nad navedenim dokumentima, podacima, informacijama ili drugim Internet stranicama te se u potpunosti odriče svake odgovornosti, uključujući ali ne ograničeno na točnost, potpunost i dostupnost sadržaju na Internet stranicama kreiranim od strane trećih osoba. UNION se odriče svake odgovornosti zbog bilo kojeg sadržaja prikazanog na takvim stranicama trećih osoba, kao i zbog eventualnih proizvoda ili usluga koji su se stekli putem takvih trećih stranica. Sukladno tome, ovi Uvjeti korištenja se u slučaju korištenja predmetnih web stranica ne primjenjuju u bilo koju svrhu. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik korisnika te UNION za takvo postupanje ne snosi nikakvu odgovornost.
UNION se u potpunosti odriče svake odgovornosti koja na bilo koji način može nastati iz ili je na bilo koji način vezana za korištenje Internet stranice te za bilo kakvu štetu koja može nastati korisniku ili bilo kojoj trećoj strani u vezi s uporabom ili zlouporabom korištenja sadržaja Internet stranice.
UNION ne snosi nikakvu odgovornost za točnost ili pouzdanost bilo kojeg stava, mišljenja, savjeta ili izjave koja je objavljena na www.hotelpark.hr.
Korisnici preuzimaju cjelokupnu odgovornost za procjenu kvalitete, točnosti ili cjelovitosti bilo koje informacije, ocjene, stava, mišljenja, savjeta ili drugog sadržaja koji je dostupan putem www.hotelpark.hr.
4. KUPOVINA I PLAĆANJE
Naručivanje proizvoda moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu. Proizvod se naručuje elektronskim obrascem, a nakon zaključene i poslane narudžbe kupac će primiti e-mailom automatski generiranu poruku od strane sustava web trgovine Konfigurator keteringa da je narudžba zaprimljena.
Prodavatelj (Isporučitelj) je UNION putem Internet trgovine www.hotelpark.hr.
Proizvodi koje je moguće naručiti putem www.hotelpark.hr je usluga konfiguratora cateringa.
Kupac proizvoda je posjetitelj internetske trgovine www.hotelpark.hr koji odabere minimalno jedan proizvod, stavi ga u košaricu, ispuni elektronski obrazac za narudžbu i pošalje narudžbu Prodavatelju. Kupac može biti svaka fizička te pravna osoba.
Kupac proizvoda može biti posjetitelj trgovine kao gost korisnik ili registrirani korisnik.
Kupnja kao gost korisnik kupcu omogućuje kupnju svih dostupnih proizvoda te se uneseni podaci koriste samo za trenutačnu kupnju, ali neće biti pohranjeni u bazu kupaca Internet trgovine.
Kupnja kao registrirani korisnik pruža kupcu dodatne mogućnosti kao što su:
-Brži proces narudžbe i naplate
-Pregled prošlih narudžbi
-Izmjena podataka korisničkog računa
-Spremanje dodatnih adresa za dostavu
UNION nalazi se unutar sustava PDV-a.
Sukladno članku 7. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), sve iskazane cijene su maloprodajne, izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti Hrvatska kuna (HRK)- te je u istima sadržan pripadajući PDV od 25%. Istaknute cijene proizvoda ne sadrže cijenu troškova prijevoza, dostave ili poštanskih usluga koje se naplaćuju dodatno.
Cijene proizvoda nisu fiksne već ih Prodavatelj ima pravo promijeniti u svakom trenutku, primjerice uoči akcija, sezonskih popusta i slično tomu. Međutim, promjene neće utjecati na narudžbe za koje je Prodavatelj prethodno već poslao potvrdu o narudžbi.
Sva će plaćanja biti izvršena u hrvatskim kunama. Na verziji Internet stranice na engleskom jeziku, gdje su cijene izražene u eurima, prilikom plaćanja vrši se konverzija. Iznos za koji ćete biti terećeni se dobiva kroz konverziju cijene iz eura u hrvatske kune prema važećoj tečajnoj listi Hrvatske Narodne Banke. Prilikom naplate vašom kreditnom karticom isti se iznos pretvara u lokalnu valutu kupca prema važećoj tečajnoj listi udruženja kartičara. Kao rezultat pretvaranja cijene, postoji mogućnost male razlike iznosa u odnosu na originalnu cijenu istaknutu na našoj internetskoj stranici.
Mogući oblici plaćanja na web stranici www.hotelpark.hr su:
-Kreditnim ili debitnim karticama
Jednokratno plaćanje izravno putem interneta korištenjem naprednog i sigurnog CorvusPay servisa za plaćanjem karticama: Maestro, Visa i Mastercard.
-Uplatom na žiro račun Prodavatelja
Plaćanje direktno uplatom na žiro račun Prodavatelja moguće je putem Internet bankarstva, općom uplatnicom ili virmanom u banci, pošti ili FINI. Ovisno o odabiru načina plaćanja, po potrebi, kupac će dobiti sve potrebne podatke za uplatu putem e-maila.
Izjava o sigurnosti online plaćanja
Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat kartica putem interneta.
CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikad ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštičeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost on-line plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard indrustrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
CorvusPay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je u najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nuži za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za on-line plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedura primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.
5. UVJETI DOSTAVE I ISPORUKE
Dostava proizvoda moguća je unutar područja Republike Hrvatske, Europske unije i određene države Europe koje nisu članice EU. Neki od proizvoda neće moći biti dostavljeni u sve zemlje zbog specifičnih uvoznih i carinskih zakonskih odredbi pojedinih zemalja. Sukladno tome, korisniku će se prikazati obavijest prilikom kreiranja narudžbe, a prije zaključenja iste i izvršenja plaćanja.
Cijena dostave ovisi o količini naručenih proizvoda u sklopu konfiguratora cateringa i o lokaciji održavanja događaja – dogovara se sa svakim pojedinim kupcem nakon online narudžbe cateringa (u cijenu uključen PDV) na području Hrvatske – bez ikakvih dodatnih troškova.
6. PREUZIMANJE POŠILJKE
Proizvodi će biti zapakirani tak da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i nedostatke te ih odmah reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja, nedostaci ili pogrešni proizvodi koji nisu naručeni. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti društvu s ograničenom odgovornošću za usluge ____________(tvrtka), uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. U slučaju da Kupac pak naruči robu i odbije je primiti zbog neopravdanih razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od kupca nadoknadu dostavnih i vlastitih manipulativnih troškova.
Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu / dostavnicu / te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.
7. POVRAT I REKLAMACIJA PROIZVODA
Pravo na povrat i reklamacije proizvoda
Korisnik ima pravo na povrat na povrat ili reklamaciju proizvoda u roku od (koliko) kalendarskih dana od dana dostave proizvoda u slučaju:
-kada isporučeni proizvod ima oštećenja koja nisu nastala u transportu
-kada je isporučen proizvod neispravan
-kada nije isporučen proizvod/ proizvodi koji je naručen
-kada je isporučen proizvod koji nije naručen
Postupak povrata i reklamacije
Registrirani korisnik mora najaviti reklamaciju/ povrat kupljenih prizvoda putem Obrasca za reklamaciju, kojeg se može preuzeti ovdje. Pravilno ispunjeni obrazac potrebno je dostaviti u roku od 10 kalendarskih dana od dana preuzimanja pošiljke, poštom ili elektronskim putem na e-mail adresu:_______________. U tom slučaju izravne troškove povrata robe snosi korisnik.
Korisnik je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća dužan vratiti kompletan, u stanju u kojem mu je dostavljen.
Ako korisnik proizvod vraća s većim oštećenjima ili bez dijelova te ako isti ne dostavi u roku od 10 kalendarskih dana od dana slanja Obrasca za reklamaciju, smatra se da korisnik nije ispunio svoju obavezu povrata robe te ____________(tvrtka) nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava ili zamjenu.
Ako proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene. ____________(tvrtka) d.o.o. će, na osnovu zahtjeva za povrat ili zamjenu, registriranom korisniku vratiti sredstva na račun koji je korisnik naveo u samom zahtjevu ili zamijeniti proizvod s novim u roku 10 dana od datuma primitka Obrasca za reklamaciju. Neovisno od prethodnog, povrat novca možemo obustaviti dok ne primimo vraćeni proizvod.
Ako je došlo do pogreške prilikom pakiranja naručenih proizvoda te kupac nije dobio naručeni proizvod već neki drugi, dužan je navedeno prijaviti putem Obrasca za reklamaciju odmah, a najkasnije u roku od 10 dana. U tom slučaju, korisnik vraća krivo isporučen proizvod na trošak ____________(tvrtka), koji se obvezuje isporučiti naručeni proizvod ili izvršiti povrat novca (sukladno zahtjevu korisnika) u roku od 10 dana od zaprimljenog krivo isporučenog artikla.
Ako se nedvojbeno utvrdi da je do neispravnosti naručenog proizvoda došlo zbog neadekvatnog rukovanja ili uporabe, tada ____________(tvrtka) nije dužan ni izvršiti povrat novca niti dostaviti zamjenski proizvod.
Korisnik/kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom:
-Nepažljivo rukovanje proizvodom, prilikom čega može doći do oštećenja
Reklamirani proizvod bit će vraćen korisniku o njegovom trošku uz pisano objašnjenje razloga neprihvaćanja zahtjeva za povratom ili zamjenom.
____________(tvrtka) isključivo odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima od čl. 400 do čl. 422.
8. PRIGOVORI
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača ( Narodne novine br.41/14) svaki korisnik www.hotelpark.hr svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu može iskazati prigovorom u pisanoj formi, pri čemu će UNION pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor možete poslati putem elektroničke pošte na e-mail adresu: recepcija@hotelpark.hr . UNION se kao prodavatelj obvezuje u pisanom obliku odgovoriti u roku od 14 dana od dana zaprimanja prigovora. Kako bi www.hotelpark.hr sukladno članku 10. stavku 5. Zakona o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, korisnik treba navesti točne podatke za primitak istoga.
9. JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Ugovor koji korisnik sklapa s društvom s ograničenom odgovornošću za prodaju proizvoda i usluga je jednokratan ugovor o kupoprodaji proizvoda ili usluga koji je konzumiran isporukom proizvoda od strane UNION, te izvršenom transakcijom sa strane korisnika, u slučaju da ne bude raskinut.
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, čl.72., st.1., svaki ugovor sklopljen putem daljinske komunikacije (internetska trgovina) možete raskinuti, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 radnih dana, od dana kada ste primili proizvode. Ne morate navesti razlog za raskid ugovora, ali nas morate unutar tog roka obavijestiti trajnim medijem o svojoj odluci o raskidu ugovora (putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražavate svoju volju o raskidu ugovora, poslanoj elektroničkom poštom na: recepcija@hotelpark.hr. Standardni obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na ovom linku.
U slučaju jednostranog raskida ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj ono što je primila na temelju ugovora, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti potrošača. Nakon što primimo ispravno popunjeni obrazac, obavijestit ćemo Vas o primitku izjave o raskidu na trajnom mediju, a povrat plaćenog ćemo izvršiti nakon što nam roba bude vraćena (najkasnije 14 radnih dana od dana kada ste nas obavijestili o svojoj odluci o raskidu ugovora). U ovom slučaju, korisnik je sukladno Zakonu o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Stoga, proizvodi koje vraćate moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži. U suprotnom, te ako se isti ne dostave u gore navedenom roku, smatra se da niste ispunili svoju obavezu povrata robe te Vam nismo dužni izvršiti povrat uplaćenih sredstva u cijelosti, već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda. Isto tako, korisnik nema pravo na jednostrani raskid ugovora ako je predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe.
Izravne troškove povrata robe korisnik je obavezan snositi sam ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. Prihvaćanjem ovih uvjeta, smatra se da korisnik prihvaća i sve odredbe Pravilnika o sadržaju i obliku obavijesti o pravu potrošača na jednostrani raskid ugovora sklopljenih na daljinu i ugovora sklopljenih izvan poslovnih prostorija.